Re: Problemes amb el Kppp

A Dissabte 15 Març 2003 11:55, Jose M Duart va escriure:
Hola Jose,

a veure anem a pams:

la versió que bé amb el kde 2.2.2, suposo que deu ser aquesta no?

La que bé amb el 3.1, de ktown.kde.org és la 2.4.1.

> jo faig servir la versió 2.2.2-14 i no vaig tindre problemes al
> configurar-lo, és més o menys el mateix que fer-ho a mà des de
> /etc/ppp/options, pap-secrets, etc... però a través de menús.

Si, hauria de ser així, però amb les útilmes versión ens hem trobat que:

- només funciona així per root
- l'usuari ha de petànyer al group dip i al adm
- s'ha d'activar l'opció noauth en etc/ppp/options
i encara amb tot aixó, no funciona.

S'ha de posar el user i el passw de la connexió al /etc/ppp/pap-secrets i
llavors a mà configurar-te el resolv.conf de forma que tinguis dns.

O sigui, que per l'usuari root funciona tot, i li envia al ISP els valors que
li has posat a la finestra però per un altre usuari no. A més aixó és un
fallo només de debian, que jo sàpiga.

El que passa és que com moltíssima gent fa servir adsl, els modems
convencionals comencen a ser obsolets, i llavors no hi ha tanta gent que
estigui al cas d'aixó.

El que m'ha passat és que vaig tenir molts problemes per connectar-me, els
mateixos que dos alemanys amb els que vaig compartir penes.

Bé, només era aixó.

Gràcies i a veure si algú més els ha tingut.

Leo

--
Linux User 152692
Catalonia