Re: Problemes amb el Kppp

Hola Leo,

jo faig servir la versió 2.2.2-14 i no vaig tindre problemes al
configurar-lo, és més o menys el mateix que fer-ho a mà des de
/etc/ppp/options, pap-secrets, etc... però a través de menús.

No he vist el que han comentat a debian-kde, i no sé a quina part de la
configuració es referiràn. On et dona problemes?

Jose

A Dissabte 15 Març 2003 11:04, Leopold Palomo Avellaneda va escriure: