Un dubte sobre debian i els mantenidors

Hola,

estic seguit fil per randa la llista de debian-kde.

Ha hagut una actualització dels paquets de qt. Apart que van haver mogudes amb
els mantenidors anteriors, ara s'ha agafat amb força ganes i per exemple hi
ha una versió de woody de kde3.1, apart de la de sid (gcc3.2)

La meva questió es sobre la emprenyamenta que estic agafant sobre com s'estan
fent els paquets. Apart que s'ha creat un paquet exclusivament per mantenir
la compatibilitat amb version anteriors, en comptes de fer-ho amb la opció
"warning deprecated header .....".

Ara, per exemple no he pogut compilar una cosa, ja que els stiles de qt, només
ha debian estan com a plugins, i resulta que et recomanen que et posis en
contacte amb l'autor perquè canvii el codi si vol que funcioni per debian.
(això és el que jo he entés).

Total, que voldria saber la vostre opinió sobre com es porta el tema dels
paquets i les decicions preses. Si ha hagut algun precedent, etc.

Leo

Pd realment m'estic emprenyant, ja que el mantenidor del paquet és un mocós de
16 anys i deu dominar que t'hi cagues.