Re: I kde en sarge?

En/na Josep ha escrit:
Hola!

Algú sap si els binaris que han tret per a debian woody valdran per a sarge o cal esperar a traguen els de la sid i despres els passen a la sarge?

Es a dir, que s'ha de fer per tenir el kde 3.1 al sarge?

Thx

Hola,

Ara estic utilitzant el KDE 3.1 per a woody en un ordinador que és uan barreja entre el testing i l'unstable. La veritat és que encara no he trobat cap problema, tot i això et recomano que abans desinstalis tot el KDE 3.0.x perquè hi ha paquets que són el mateix però amb nom diferent, i fer l'upgrade automàtic dona molts problemes, jo vaig haver de tirar del 'dpkg --force-all -i <paquet>', que no és una manera molt maca d'instalar les coses. Si desinstales totes les dependencies de kdelibs4 suposo que després se t'instal·la el 3.1 sense problemes.

Ah, els tabs en el konqueror són collonuts, els trobava molt a faltar.

Salut,

Víctor

--

 Fortune del dia: