Continuant Instal.lant Debian...

Hola a tots,

Com ja debeu saber, estic Instal·lant Debian des de zero.
Ja he aconseguit acces a Internet, he afegit algunes aplicacions Doc
al WindowMaker i ara estic continuant amb altres asumptes.

1. Impressora:
    Veritablement amb Linux no sé exactament com funciona la
    impressió. La meva intensió és poder imprimir els fitxers
    "dvi" per generar els meus informes de treball.
    Suposo que es basa en algun dimoni. Quin?
    Tambe suposo que es deu poder imprimir directament des de
    consola?

2. Acrobat Reader
    He instal·lat l'acrobat reader per als fitxers PDF.
    Que en penseu. Alguna recomanacio?

Gr`acies per endavant.

Salutacions,
    Carles Noguera