Caràcters extranys en mutt

Bona tarda:

En primer lloc donar les gràcies a en Jordi per la resposta sobre la
llista, efectivament estava subscrit dues vegades (burro que soc! xD)
Per altra banda us volia fer una consulta, em trobo últimament que el
mutt m'ensenya alguns subjects dels missatges amb caràcters extranys del
tipus:

=?iso-8859-1?Q?

Que creieu que pot ser, normalment no em passava mai, a part també he
vist que quan m'adjunten alguns archius també em trobo que el nom de
l'arxiu és d'aquest estil, no és que sigui un gran problema, m'agradaria
trobar-ne la raó. He pensat que potser és algun joc de caràcters de
windows o quelcom així ja que hem sol passar amb aquests usuaris, però
no n'estic segur.

Gràcies anticipades, com sempre.

--
Jo faig servir programari lliure