Re: Quí es fica amb el KDE?

A Diumenge 12 Gener 2003 10:04, Francesc Alted va escriure:
> A Dissabte 11 Gener 2003 15:54, Antoni Bella Perez va escriure:
>
> Doncs eixa deu ser la millor manera per a les multinacionals per a
> col·laborar amb el codi obert: que es mullen en projectes realment lliures.
> Per cert, que acabe de llegir que Apple acaba de llençar Safari, un
> navegador Web per a MacOS X, així que supose que també hauran agafat molta
> tecnologia de Mozilla o Konqueror, i han donat alguna cosa a canvi. Està
> bé.

  Precisament, s'han basat en el khtml en el qual es basa el konqeuror, no
així el Mozilla que usa Gecko (o un nom semblant).

> Jo també m'ho imagine, però si és de veres que tens 128 MB només i
> t'atreveixes amb KDE 3.1, supose que és per que va bé, dic jo... De tota
> manera, poques aplicacions K* simultànies podràs obrir.

  Doncs no, la veritat es que en els moments de més càrrega d'aplicacions solo
escoltar la ràdio amb el "xmms" (aplicació gtk), el knewsticker al plafó (un
teletip de notícies), el kmail obert i tan alegrament editant fitxers amb el
Kbabel (eina de traducció), notar que també hi puc obrir el Gestor de
catàlegs, el qual fins que no ha acabat si que m'alenteix considerablement el
sistema -però no cal usar-lo gaire sovint-.

  D'altra banda puc obrir dotze finestres o pestanyes del konqueror i sinó es
posa a carregar contingut que encara no suporti gaire bé sol anar com un tir,
amen dels popups que et carregues abans de sortir. Tinc el Mozilla instal·lat
i la veritat es que ja no trobo gairabé cap pàgina o contingut que prefereixi
veure'l en aquest navegador. És de suposar que quan m'arribin els canvis fets
per Aplle em desinstal·li aquesta aplicació en favor del Konqueror.

> Per cert, algú sap per què al llegir els misstages amb el Kmail m'apareixen
> els punts de les "l" geminades com un asteric ("*") en lloc del caracter
> correcte ("·")?

  La veritat es que això succeeix a tot l'escriptori posis el joc de caràcters
que posis, cear-se es crean i veuen bé però no si en visualitzes el contingut
arrivat des d'un correu exterior o pàgina HTML, però ja estic mirant a on
està l'errada, segurament algú ho deu haber informat com a error al paquet
kdelibs. Si tens temps mira de fer-ho tú mateix i així tothom s'en
benificiarà.

  Aquesta és l'opinió d'un Kdependent ;-)

  Toni

--

  2. That which causes joy or happiness.

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-4

-