Re: Instalacio de ispell-sc-ca.zip de www.softcatala.org

A Divendres 10 Gener 2003 18:21, Jordi Mallach va escriure:

> Ala, ja ho he investigat. Tinc uns dubtes, que li he preguntat a
> Agustín. Si els resolc pronte, tindràs ispell-ca en poc temps. Ara
> mateix estem a punt de transicionar a ispell 0.5, així que fins que no
> entre no el pujaré.

Seria fantàstic poder tenir el aspell-ca.

Per cert el nou diccionari està molt bé. Amb el lyx tenia molts problemes que
en aquest pràcticament han desaparegut. Ara només me falta que me reconegui
amb el lyx la l*l, però això és un altre problema.

Gràcies i salutacions. Pep Roca.