Re: Instalacio de ispell-sc-ca.zip de www.softcatala.org

Hola Jordi:

Gracies per la resposta tan detallada.

A Divendres 10 Gener 2003 13:37, Jordi Mallach va escriure:
> On Fri, Jan 10, 2003 at 11:50:53AM +0100, Pep Roca wrote:
> Tinc a mig preparar un paquet ispellcat-0.2, però com la llista de
> paraules de Softcatalà és tan bona, ix un wcatalan de unes 200 megues o
> així, si no recorde mal. Estic mirant com reduir-la, per això no he
> pujat cap paquet encara. O algú vol un paquet de 200 megues? :)

Si, fa una mica de por un paquet de 200 megues. Poder dic una animalada, però
el hash de softcatala només ocupa 4,9 megues. D'on surten les altres 195? En
tot cas poder fer un paquet ispellcat-0.2 petit que permeti baixar el
diccionari gros de softcatala al instal·lar-lo? No se si combinacions
d'aquestes són possibles. Hi ha un paquet de fonts TT que fa una cosa similar
(al instal·lar-lo es baixa les fonts d'una web de, me sembla, ms). En tot cas
un ispellcat-0.2 seria molt ben rebut!!

I ja que estem amb això, està previst el aspell-ca?

Gràcies i salutacions. Pep Roca.