Re: Misteris del copia&enganxa

On Wed, Jan 08, 2003 at 06:17:35PM +0100, Jordi Mallach wrote:
> [...]

No diguis això home. Emacs és tot lo potent que tú vulguis, però també molt
senzill si vols fer coses senzilles. Per mi ja és col l'Scotch-Brite, que no
puedo estar sin él. Però per gustos, colors.

> Hi ha un bug en Qt2 que està arreglat en Qt3. Feia que el copia i
> engantxa de apps KDE a no-KDE a vegades fora problemàtic.

Mmm, jo tinc KDE3 per a Debian 3.0 (no oficial, clar) i continue tenint
problemes amb el copy-paste. He descubert, però, que el Klipper (la icona
amb una k menudeta que sol aparèixer a la barra de tasques del KDE) guarda
els últims copys en un buffer (de tamany configurable) i que pots
seleccionar els trossos que vulgues (inclosos quan intentes engaxar a
aplicacions no-KDE). Requereix una mica més d'esforç (un parell de moviments
amb el ratolí, encara que ctrl-alt-v és un shortcut còmode), però sol ser
efectiu...

--
Francesc Alted                            PGP KeyID:      0x61C8C11F