Re: com fer logout des d'un shell script

Un bon dia 02-01-2003 (18:36 (+0100)), en/na Ernest Adrogu? deia això:
> Si executo això a la línia d'ordres, funciona:
>
> sleep 2 && shutdown -h now &
> logout
>
> Ara bé, posat en un shell script no, perquè com que s'executa
> en una sub-shell en fer logout diu "not a login shell" o una
> cosa així.
>
> Solució?

Hi ha una opció (no massa ortodoxa) que no se si et servirà per la teva
necessitat. Fes un script d'aquest tipus:

--
#!/bin/sh

sleep 2 && shutdown -h now &
--

i llavors crea un alias:

$ alias fulanet="/home/david/script.sh; logout"

(de tota manera m'imagino que hi haurà una solució més "maca").

Fins aviat,

--
David Poblador Garcia <david@nirvanis.org>
Registered Linux User #197183