Re: paquets per defecte

En/na Pep Roca ha escrit:
Hola Víctor:

A Dimarts 24 Desembre 2002 18:43, Víctor Zabalza va escriure:

Perdoneu que sembli 'borde', però jo no ho sabria explicar millor:

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.es.html#s-pin

Tub pots semblar "borde" (és una broma), però jo tonto (no és cap broma): he llegit aquest document (i d'altres que parlen del mateix), però mai he aconseguit que el dselect me insta-li una versió diferent de la stable. Per exemple, vaig col·locar al /etc/apt/preferences:

Package: *
Pin: release origin Debian,archive stable
Pin-Priority: 900

Package: lyx
Pin: version 1.2.1-1*
Pin: origin dpt.tuxfamily.org
Pin-Priority: 1001

Package: apt*
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 1001

però no va haver-hi forma que el dselect m'actualitzes el apt o el lyx. Per això preguntava com ho aconseguies. En fi, que semblo tonto. Tanmateix, gràcies per l'interès i bones festes!! Pep Roca

Si no aconsegueixes qeu et funcioni els preferences et recomano que utilitzis l'aptitude, qeu et permet escollir entre les versions disponibles de cada programa, tinguin la prioritat que ting

Salut,

|                                                                    |
|       .:;i;::.                                                     |
|   ,jGGLjttjfGfi.                                                   |
| .:fGj;       .tGG;              VICTOR ZABALZA                     |
| :Lf.    :,::.  ;Gj                                                 |
| jf     i,       Gt          vzabalza @ teleline.es                 |
| Li     j     .  G,                                                 |
| fi     ji  .  :j:           vzabalto7 @ fis.ub.edu                 |
|  ;L:    .;tii;i:                                                   |
|   jG:                    Usuari Linux Registrat #27445             |
|    iL,                                                             |
|     .it,.           GNU/Linux Debian Testing - Kernel 2.4.20       |