Re: paquets per defecte

Hola Víctor:

A Dimarts 24 Desembre 2002 18:43, Víctor Zabalza va escriure:
> Perdoneu que sembli 'borde', però jo no ho sabria explicar millor:
>
> http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.es.html#s-pin

Tub pots semblar "borde" (és una broma), però jo tonto (no és cap broma): he
llegit aquest document (i d'altres que parlen del mateix), però mai he
aconseguit que el dselect me insta-li una versió diferent de la stable. Per
exemple, vaig col·locar al /etc/apt/preferences:

Package: *
Pin: release origin Debian,archive stable
Pin-Priority: 900

Package: lyx
Pin: version 1.2.1-1*
Pin: origin dpt.tuxfamily.org
Pin-Priority: 1001

Package: apt*
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 1001

però no va haver-hi forma que el dselect m'actualitzes el apt o el lyx. Per
això preguntava com ho aconseguies. En fi, que semblo tonto. Tanmateix,
gràcies per l'interès i bones festes!! Pep Roca