Re: paquets per defecte

El Mié 18 Dic 2002 23:47, Xavier Clotet escribió:
> Hola,

Hola llister,

> [...]
> 	deb http://ftp2.de.debian.org/pub/debian stable main contrib non-free
> 	deb http://ftp2.de.debian.org/pub/debian-non-US stable/non-US main contrib
> non-free # Unstable
> 	deb http://ftp2.de.debian.org/debian unstable main contrib non-free
> 	deb http://ftp2.de.debian.org/debian-non-US unstable/non-US main contrib
> non-free
>

> Per defecte continuarà instal·lant els paquets d'stable excepte si li
> especifiques que vols el paquet d'unstable? (quan faci un apt-get
> install el_paquet_q_sigui m'instal·larà el d'stable o el d'unstable?)

T'instal.lara la ultima versio que trobe. Aixo pot ser un problema, perque ja
se sap que en els paquets de unstable no esta assegurdada l'estabilitat. Pero
pots indicar en un fitxer de configuracion la prioritat que li dones a cada
tipus de paquet. Per exemple, mira el meu:
	[ferblape@mediterrania ~]$ cat /etc/apt/preferences
	Package: *
	Pin: release a=testing
	Pin-Priority: 777
	Package: *
	Pin: release a=unstable
	Pin-Priority: 50
Jo li he donat mes prioritat als testing (quasi estables) i quasi ninguna
prioritat als unstable.

> Vinga, gràcies.

Salutacions!!

--