Re: Mozilla 1.2.1 en català i problemes en obrir segons quines pàgines

On dt, 2002-12-17 at 20:59, Xavier Clotet wrote:
> En/na Josep Monés i Teixidor ha escrit:

[...]
> Alhora de buscar el paquet flashplugin, però, he vist que era unstable i
> jo vaig amb woody (el mozilla 1.2.1 vaig baixar fent servir una línia
> d'apt de www.apt-get.org ), ara la meva pregunta és si hi ha problemes
> en instal·lar un paquet unstable sobre una woody (és a dir, si em baixés
> el paquet de la pàgina i l'instal·lés).
>
> (Per cert un paquet unstable, és que pertany a sid?)

Hola!

Jo faig servir testing amb algunes coses de unstable i em va bé... però,
clar, de woody a unstable hi ha més distància. Teòricament els paquets
estan prou bé com perquè si fas:

apt-get -ut unstable install flashplugin

... et funcioni.

El "t unstable" és perquè vols el paquet d'unstable (sid) i el "u" és
que vols que t'ensenyi quins paquets ha d'actualitzar...

Teòricament hauria d'actualitzar el que necessiti per instal·lar-te
aquest paquet...

A www.apt-get.org surt algun "backport" del flashplugin per woody?
Suposo que és possible que aparegui...

Sort!