Re: Mozilla 1.2.1 en català i problemes en obrir segons quines pàgines

En/na Jordi Mallach ha escrit:

Hola,

La próxima setmana eixirà la traducció oficial al català de mozilla
1.2.1. El paquet preeliminar ho teniu en
http://people.debian.org/~jordi/debian, o per més comoditat,
deb http://people.debian.org/~jordi/debian ./

Dieu si trobeu algun problema abans de dimecres, que pujaré el paquet de
veritat (o potser el dijous, que dimecres tinc que anar a veure certa
peli al cine ;)

Jordi
Hola,

Pel que fa a la part de la traducció no hi he trobat cap possible falta (tampoc és que m'hi pugui haver fixat gaire però...).

Això del problema en visualitzar segons quines pàgines ja em passava abans d'instal·lar la traducció al català. Tinc el Mozilla 1.2.1 baixat en paquets debian amb la següent línia d'apt:
   deb http://people.debian.org/~frankie/debian/woody/kalem/ ./
En veure la majoria de pàgines (www.softcatala.org, www.hispalinux.es, www.debian.org, www.google.com, ...) no hi tinc cap mena de problema, en canvi, en obrir pàgines com www.3xl.net, www.ritmes.net, www.rockcatala.com, se'm comença a carregar la pàgina (en algun cas apareix alguna part) i després es queda amb el rellotget del ratolí i no puc utilitzar ni el navegador ni la missatgeria ni res del Mozilla. L'acabo matant amb un kill -9 ... Suposo que pot ser perquè aquestes pàgines tenen algun plugin que no admet la versió aquesta, bé no sé pas, perquè la veritat és que no en tinc ni idea en programació ni pàgines web.
A algú li ha passat alguna cosa semblant? sabeu algun tipus de solució?

Per cert, tinc el java1.3 instal·lat.

Vinga, gràcies per avançat!!!

Salut!

P.D.: gràcies per el paquet de la traducció! ;)

Linux user number # 295026

{[xWapS]}

Copa del Mundo de la FIFA 2002
El único lugar de Internet con vídeos de los 64 partidos. ĦApúntante ya! en http://fifaworldcup.yahoo.com/fc/es/