"Saturació" d'una sessió GNome

Hola,

Aquesta història succeeix amb Debian 3 i GNome 1.4

Se'm va anar de la mà el ratolí, vaig seleccionar un centenar i escaig
de fitxers que vaig obrir a la vegada, i vaig iniciar un procés
d'abertura de fitxers que no va acabar mai perquè el meu portàtil no
donava per tant.

Vaig intentar talla raonablement el procés "matant" les aplicacions però
a partir d'un cert punt l'escriptori ja estava congelat i el disc dur
(no parlem de la RAM) anaven com bojos. Vaig provar de tancar la sessió
donant-li (perquè m'entengueu) a la pantalleta amb la lluneta i poquet a
poquet vaig aconseguir sortir d'aquella sessió i deixar descansar al
pobre portàtil.

Després de reiniciar l'ordinador he provat d'entrar tal i com ho faig
sempre però com que el GNome no acaba de carregar. Entro l'ID i
contrassenya del meu usuari, surt la pantalleta "splash" on veig que es
carreguen només quatre icones i llavors es queda amb una pantalla en
blau com el fons de l'escriptori, sense cap contingut ni res per clicar,
com en coma.

He pogut accedir amb una nova sessió amb el mateix usuari i gairebé tot
funciona (només em falta algun component al quadre que tinc com a barra
de tasques). O sigui que la cosa rutlla.

Però no puc accedir a la sessió anterior, la pantalla se'm queda
igualment en blau. Sembla com si alguna cosa en aquella sessió se'n
sortís de mare. No tinc un interés especial en recuperar-la, però sí
m'agradaria o bé esborrar-la o reinstaurar-la per a que tot rutlli com
rutllava. És possible això?

Gràcies

Quim