moduls del kernel

Hola a tothom, tinc un dubte que potser sigui trivial, pero he estat tot el mati buscant info i no he acabat de trobar el metode de fer-ho :P

El problema que tinc es que he instalat un nou kernel, fins a qui cap problema, pero es que aquest kernel te una serie de moduls que vull que carregi a l'arrancar, pero si arrenco amb al kernel antic, n'ha de carregar uns altres. El problema que tinc es que no trobo la manera que carregi uns moduls o els altres depenent del kernel que trii en el lilo, i esclar, això es realment molt important.

Gracies
--
Ferran Fàbregas