Re: Donacions a Debian

On Tue, Nov 19, 2002 at 04:44:34PM +0100, Josep Maria Pinyol Fontseca wrote:
> Fa uns mesos vaig estar mirant com fer una donació a Debian, però vaig
> veure que era força liat.  Algú sap com es pot fer d'una forma senzilla?

Continua sent un lio, perque SPI (la organització "paraigües" de Debian)
està basada als EUA. Què vols donar, diners, maquinari...?

Si és diners, ja es va parlar de obrir algo en Europa on poder enviar
donacions europees, però no sé si s'ha fet algo finalment o estan en
ello.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/