Re: Copipega des d'XTerm

Hola

si tens un ratolí de 3 botons, en principi pots seleccionar directament amb el botó esquerre, i per enganxar, amb el del mig. (mai he configurat res!). si el tens de dos, no  ho sé, potser s'enganxa amb el dret? :-?

salutacions

El 19 Nov 2002 15:25:45 +0100, Quim Gil <qgil@lawebespiral.org> va escriure: