Re: canviar permisos a directoris // links

On Sat, Nov 09, 2002, Xavier Clotet wrote:
> però fent un ls -la amb el directori gravadora no m'apareix que estigui
> "lincat" com, per exemple, el cdrom:
>    drwxr-xr-x    2 root     root         4096 nov  6 16:02 gravadora
>    lrwxrwxrwx    1 root     root            3 oct 30 16:49 cdrom -> hdb

Ara potser em fico de peus a la galleda, però em sembla que si
vols fer un link com el del cdrom no has de crear cap directori.

cd /dev
rm -r gravadora
ln -s hdc gravadora

I tens un link anomnenat "gravadora" que apunta a "hdc".

> al fer un ln -d dev/hdc /dev/gravadora apareix el següent:
>    ln: `/dev/gravadora//hdc': File exists

L'opció -d és per fer "hard links" (no simbòlics) de directoris.
Estàs segur que vols fer això?

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net