Re: sources.list

> P.D.: no tinc cap mirror per instal·lar normalment a través d'internet > perquè tinc connexió per módem i em vam millor poder instal·lar des de > CD i després, si un cas, "upgradejar".

Hola,
bé, lo del cd és molt còmode, però hi ha moltes coses que estan velles (no actualitzades) o que ni estan, com Gnome 2 o KDE 3. Per això podeu deixar baixant ja que el apt-get té resume, per tant, si se talla la conexió continua pel mateix puesto a la següen vegada.

Una altra cosa també interessant és indicar que només se ho baixe i no ho instal.le. Així el podeu deixar per la nit baixant i quan termine que s'apague l'ordinador, sense que comence la instal.lació dels paquets. Per a fer-lo només teniu que ficar:
     apt-get --download-only install el_paquet_que_siga

 Així el baixarà. I si el voleu instalar feu:
    apt-get install el_paquet_que_siga

 I ja està.

 Bé, només són consells i truquets.

 Salutacions!!

--
Fernando Blat Peris                  *  (_) *   .