canviar permisos a directoris // links

Hola de 9 llista,

Tinc un directori a l'arrel:
   drwxr-xr-x    9 root     root         4096 gen  1  1970 intercanvi

Aquest directori és a on munto una partició en FAT32 del /dev/hda2
   brw-rw----    1 root     disk       3,   2 mar 14  2002 hda2

A l'intentar canviar les propietats del /intercanvi amb "chmod 777 /intercanvi" no em fa res i continua amb els mateixos permisos. La finalitat de canviar els permisos es perquè, des de un usuari normal (no root), pugui escriure sobre la partició, llegir-ne i executar-ne el que sigui.

També he intentat canviar l'owner:
   casa3-2:/# chown xavier /intercanvi/
   chown: changing ownership of `/intercanvi': L'operació no és permesa

i canviar-ne el grup:
   casa3-2:/# chgrp users /intercanvi/
   chgrp: changing group of `/intercanvi/': L'operació no és permesa

Ja no se què hi podria fer, algú té alguna idea?

Gràcies d'avançat.

Una altra qüestió (si no és abusar gaire... :$ )

Tinc al /dev/hdc la gravadora, vaig crear un nou directori, el /dev/gravadora, i vaig voler fer-hi un link de /dev/gravadora a /dev/hdc com el que tinc en el /dev/cdrom cap a /dev/hdb

He provat amb: ln -s /dev/gravadora /dev/hdc
i amb: ln -d /dev/gravadora /dev/hdc
però no deu ser així ja que no funciona.

Alguna suggerència?

Moltes gràcies de nou.

Salut!

Yahoo! Messenger