Re: Problemes amb la glib

Xavier Clotet wrote:

> Gràcies per la part de la glib, era aquest el problema. També em
> faltaven els fitxers de desenvolupament del GTK i del ESD. (Això del
> paquet del gaim si que ho sé que existeix, però amb l'última
> "ugradejada" se'm penja l'applet força sovint, i volia provar si amb
> l'última versió hi havia el problema solucionat ;) , per cert (això
> podria ser per un altre subjecte) però a algú més li passa? (bé, ja
> enviaré un altre mail per aquest tema)).
> Gràcies, també, per aclair-me això del PREFIX.
>

> Salut.

> [...]

L'applet de gaim ja no el faig servir perquè no funciona per GNOME2. Es veu que ara ja no l'actualitzaran més perquè a GNOME2 faran servir la "notification area", que és una cosa molt semblant als iconets de la barra de tasques de windows. És un estàndard de www.freedesktop.org que per ara només ha implementat RedHat 8 per GNOME2 però estarà per KDE també. Amb això Gaim tindrà icona a la barra de tasques tant per gnome com per kde.

El que a mi em passa amb el GAIM és que en clicar sobre una URL, al cap de 30 segons se'm penja si no és que tinc el mozilla obert. He reportat el bug però no m'han fet massa cas.

Salut!

Josep