Problemes configurant Debian en català

Hola,

He provat de tot abans d'emprenyar-vos amb un missatge que sembla típic,
però no acabo de resoldre un problema que tinc amb la catalanització de
Debian al meu ordinador. No sé si aquesta llista està per a donar suport
a usuaris, disculpeu si el missatge aquest no toca.

(Haig d'afegir que sóc un d'aquests que han deixat Can Microsoft per
passar a Debian per motius ideològics i amb nocions gairebé nul.les de
Linux)

El cas és que obtinc aquest error tot sovint:

----------------------------
perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LANGUAGE = "ca_ES@euro"
        LC_ALL = "ca_ES"
        LC_CTYPE = "ISO-8859-1"
        LANG = "ca_ES.ISO-8859-1"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").

- Tinc localeconf instal.lat, però no sé si ben configurat
- A usr/share/locale tinc "ca"
- A usr/lib/locale tinc un parell de carpetes per a ca_ES@euro i
es_ES@euro

D'altra banda, on puc trobar un llistat de software en català inclòs als
paquets Debian?

Moltes gràcies.

Quim