Re: Instal·lador de Woody en català?

On Fri, Feb 15, 2002 at 04:13:08AM +0100, Miquel Vidal wrote:
> El català es la tretzena llengua d'Europa en nombre de parlants. Pots
> recomanar aquesta pagina, si de cas surt de bell nou la discussio dintre de
> debian sobre les "llengües minoritaries" per a demostrar que no es el
> mateix una llengua sense Estat que una llengua minoritària...
>
> http://www.upc.es/slt/alatac/cat/dades/catala-04.html
>
> o aquesta altra (en castellà):
>
> http://www.upc.es/slt/alatac/esp/esp-03.html

Em pense que no busquen parlants, sino usuaris de Linux. Es a dir, poden
argumentar que hi ha prou parlants d'"Afrikaans", però una part ínfima
seran usuaris potencials de Debian.

Pero be, ja he començat a discutir el tema, primer en IRC i alguna gent
si que veu que .ca hauria d'estar en la llista per defecte. S'hauria de
caure una llengua de les que estan als floppies actualment, i .pl/.hu
tenen papeletes, perque no estan al dia. El que ningú pot discutir es
que el català és una de les 5 llengües millor suportades en Woody.
En la discusió d'IRC, algú va dir, "si, molt be, ho teniu tot al dia,
però si ja està el castellà en la llista, per què necessiteu el català
també?" Molta gent que no sap res del català se li va tirar damunt :)

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E