dosemu + drdos

Hola

M' agradaria fer servir el dosemu amb el Dr-Dos.

Tinc el dosemu, i he engegat el freedos (i la partició que hi tinc dos al
sistema) així que el dosemu sembla que està correcte.

Em vaig baixar de www.drdos.com una imatge d' un disquet del dr-dos que
posa que és per fer-la servir amb el dosemu, però no hi ha hagut manera.

Al /etc/dosemu/dosemu.conf li he posat la ruta de la imatge, el nom
(posant la imatge dins un directori on crec que ho busca) i el maxim que
he aconseguit és que no engegui res (és a dir, que escric dosemu, apreto
intro i em surt al sistema).

Algú té funcionant el dosemu amb el drdos? em pot pasar el dosemu.conf ? i
on ha posat la imatge?

Sinó qualsevol idea serà benvinguda :-)

Gràcies!

----
Carles Pina i Estany | Nick: Pinux / Pine / Teufeus
http://www.salleURL.edu/~is08139/

   El 43% de los estudios estadísticos no valen para nada...