Re: el netscape fa el boig

On Mon, Oct 08, 2001, Jordi Mallach wrote:

> Configura la teua pàgina d'inici com "blank page".

Home, això ja ho havia provat!

És molt extrany... per exemple el primer cop que engego el netscape intenta
carregar http://home.netscape.com/home/first.html pero apreto el semàfor i
llestos. Llavors a les preferències desactivo totes les coses rares, poso
tots els servidors com a localhost i poso la pàgina d'inici una que tinc
al disc dur (si poso blank page fa més o menys el mateix).

Surto, torno a engegar i... res!

Diu "reading file..." però no fa res. Si apreto els botons o els menus
tampoc fa res. Llavors si faig 'netstat -anp | grep netscape' em diu:

udp 0 0 192.168.1.2:1024 192.168.1.1:53 ESTABLISHED 521/netscape
unix 1 [ ] STREAM CONNECTED 1087 521/netscape @00000077

(192.168.1.1 és el meu gateway que en aquests moments estava apagat).

Mentre està així, el programa està com 'zombie'. I llavors al cap de 2 o 3
minuts (això és nou, desde que ho posat tots els servidors=localhost),
s'arregla :-)

netstat -anp | grep netscape
unix  1 [ ] STREAM CONNECTED 1087 521/netscape @00000077

Deu tenir alguna opció rara activada... Però no sé que diantre és.

Robert Lang