Re: Necessito ajuda amb laconfiguració del teclat

On Fri 28 Sep 2001 15:43, Jordi Valverde wrote:
> Això es qüestió del wmanager que fagis servir, en el kde no li dius el
> idioma del teclat al xf86config* li dius al panel de control (kcontrol).

Em sembla que tampoc és això, ara ho he provat amb el windowmaker (ara, que
pensant-ho bé, fa servir el mateix wmanager, no? el kdm?). He provat el
teclat US, l'US amb accents, l'EN, i l'ES i res de res...

El que passa és que l'AltGr actua com a Alt.  Té alguna cosa a veure?

Merci.