accents amb la rxvt

Hola,

Tinc un problema amb la rxvt, però no sé si és normal o què.
La qüestió és que quan intento escriure una lletra amb accent
(tancat o obert) no puc, perquè quan apreto una de les tecles
en lloc d'esperar que apreti la següent lletra per accentuar-
la, escriu directament l'accent. Crec que també em passa amb
la dièresi, però totes les altres tecles funcionen.

Algú sap com -si es pot- s'arregla això o què?

Gràcies.

Robert Lang

"... Logically incoherent, semantically incomprehensible, and
legally ... impeccable!"