Re: Sobre el KDE 2.2

  Doncs mira, a mi que m'agrada tindre el programari més caldent he intentat
veure què necessito per a compilar el KDE-2.2 i t'asseguro que jo no ho puc
fer. Bàsicament puc utilitzar les QT anteriors però el paquet kdesupport no
està en el ftp de KDE i passo d'intentar una compilació si no posen
disponible dit paquet. O es que aquest ja no s'empra? Està eliminat?

  No he trobat res que m'ho confirmi pel que seguiré amb la versió 2.1.2

A Dilluns 20 Agost 2001 11:07, Victor Sanahuja va escriure:
> mmmm, Jo estic a Sid, i el tinc, potser que a potato no estigui...?
>

>     .--.
>
>    |o_o |
>    |:_/ |
>
>   //   \ \
>  (|     | )      Victor Sanahuja - Atilon Inet
> /'\_   _/`\      WebMaster       -      Debian
> \___)=(___/

- --

   Sort

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian 2.2r3 `Potato' GNU/Linux-2.4.7
                 - XFree86 4.1

- -