[TR]welcome.sgml

Hola gent!
Veig que ningú més a banda de l'Antoni no ha fet cap correcció sobre el "welcome".
Vaig llegir un missatge on es deia que era dels que ja estaven traduïts.
No sé si ja ha estat pujat, si l'haig d'enviar perquè el pujeu o si hauria de fer-li un últim cop d'ull  :-/.
Ara també estic a punt de finalitzar la traducció del "Post-install.sgml", potser demà ja el podré enviar a la llista perquè el reviseu  :-).
ah! he hagut de canviar l'adreça perquè últimament no rebia els missatges de la llista i m'he quedat totalment desconectada :-(.
Bé, espero rebre notícies i poder començar aviat a atacar un altre document i així acostar-nos als 950 només per a traduir...je je s'ha de ser optimista :-P!

Ens llegim!

Ingrid C. Peiró
estudiant de la UOC i Debianera novata

Ingrid24@arrakis.es