Potser ja el teniu vist...

http://www.atai.org/softwarewar.gif

De tota manera jo feia temps que no el mirava i m'ha fet gràcia.

Es veu doncs, que l'"Empire Strikes Back" amb les darreres
declaracions sobre GPL...

Crec que és molt important que la gent que té les idees clares
respecte aquests termes les faci saber, perquè a vegades "contraatacs
verbals" com els de M$ fan molt de mal.

Heu llegit
(http://cyberlaw.stanford.edu/lessig/content/works/opensocd1.pdf)? què
us sembla?

Algú té algun material de difusió de què significa GNU/Linux per a no
tècnics?

Jo l'any passat en vaig preparar algun per a una xerrada
(http://perso.wanadoo.es/jordiainternet/linux/), i ara m'agradaria
continuar-lo, si hi ha algú que vulgui participar...

A reveure!

jor:)i

--
Pop3Now Personal, Manage 5 Email Accounts From 1 Secure Window
Sign Up Today!  Visit http://www.pop3now.com/personal