Re: Localització (era Re: Presentació)

Hola Jordi,

abans de tot, molt de gust. Voldria donar-te les gràcies per haver
col·laborat a muntar tot això i per ser desenvolupador Debian.

> Aleshores, qui pensa que podria dedicar algo de temps?

Jo estic disposat a oferir una certa quantitat de temps.

A nivell d'anglès sóc bo, però de CVS, SGML, WML no en tinc massa/gens idea.
Igualment l'únic que em fa una certa por és el SGML.

Acostumo a ser complidor, però vistos els meus coneixements i les meves
circumstàncies personals (en procés de reconversió laboral) no se'm poden posar
terminis estrictes.

Un altre assumpte és que considero important, de cara a la traducció, tenir
el ispell en català xutant en Debian. Jo no vaig aconseguir instal·lar-lo
després de trencar-m'hi molt les banyes, però sé que s'ha aconseguit
instal·lar. Feu-ne cinc cèntims de com es fa, per favor.

Doncs res més, que vagi bé,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.