RE: Presentació

Hola a tothom,
Fa ja uns quants anys que faig servir Debian i poc a poc he aconseguit
oblidar-me del windoze.  Estic disposat a donar un cop de ma en lo que faci
falta, pero la meva llengua materna no es el catala i encara que no em costa
gens parlar-lo, m'es bastant mes dificil escriure'l correctament. Aixi que
si em perdoneu les faltes d'ortografia i si puc fer alguna cosa, resoldre
dubtes, plantejar mes dubtes, etc. estare a la llista cada dia puntualment.
De tota manera ja ens anirem coneixent i anirem veient on podem contribuir
en aquest nou projecte que es posa en marxa ara.

Ens llegim
	Quimi

      Joaquin Fernandez Piqueras

	 PQS Sistemes Informatics