Re: Presentació

Hola a tothom!

Em dic Jordi (i de fet hauré d'afegir els cognoms, perquè ja ens
comencem a repetir... Campos Miralles :), actualment uso Mandrake,
però vaig començar per Slackware, RedHad, SuSE...

Amb tot, sempre he dit que quan "em fes gran" m'instal·laria Debian,
que entre altres coses m'atreu molt pel seu tipus d'organització i els
valors que promou.

Així que aquí estic, a veure que en surt d'aquesta llista. De moment i
per començar, felicito als creadors.

jor:)i

jordicm@iname.com

--
Pop3Now Personal, Manage 5 Email Accounts From 1 Secure Window
Sign Up Today!  Visit http://www.pop3now.com/personal