Localització (era Re: Presentació)

On Mon, Jun 25, 2001 at 02:55:10PM +0200, Albert Manyà Pau wrote:
> Hola a tothom, fa poc que m'he passat a la Debian i cada dia n'estic més content... aviam si aquesta llista ens ajuda a treure'n el màxim suc.
> I si pot ser, tenir el Debian en català sería un gustasso, que es pot fer?

Si vas llegir el meu anunci de la llista, es un projecte que volem
començar dins de poc. Volia esperar una setmana o així a que la penya es
ficara en la llista aquesta per veure quants estarieu dispossats a
ficar-vos en un equip de localització de Debian al català. Aquest grup
s'encarregaria de traduïr les pàgines web, el manual d'instal.lació i
els "boot-floppies", amb lo qual es podría instalar Debian integrament
en català.

Si es començara mes o menys ara, jo crec que donaria temps a tindre tot
traduït per el release de Debian 2.3.

Aleshores, qui pensa que podria dedicar algo de temps?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E