www.programy.net.pl

Witam Serdecznie,
Mam na imię Mateusz i jestem jednym z redaktorów serwisu www.programy.net.pl , nasz serwis się wciąż rozwija. Pisze z jednym pytaniem, a mianowicie czy mogę użyć państwa linków ze stront (tj. ftp://ftp.pl.debian.org/site/debian-cd/images/3.0_r5/i386/ ) i umieścić to wraz z opisem z waszej strony w naszym dziale DOWNLOAD/System/Systemy Operacyjne. Proszę o pozytywne rozptarzenie tego maila o o szybką odpowiedź. Dziękuje i Pozdrawiam.

Mateusz
redakcja www.programy.net.pl