[ITT] po-debconf://lilo/fr.po (Christian)

Et hop, un peu plus de magie noire pour maintenir les fils de discussion
malgre une touche 'r' au lieu de 'L' ;)
Mt.

--
Source is provided to this software because we believe users have the right
to know exactly what a program is going to do before they run it.