Re: Hledá se koordinátor překladů Debianu

On Wed, Apr 15, 2009 at 10:51:56AM +0200, Miroslav Kure wrote:

> Zájemci o funkci "Koordinátor českých překladů v Debianu" se mohou
> hlásit v této konferenci do 30.4.2009 23:59 UTC.
>
> V případě více zájemců necháme veřejně hlasovat místní publikum první
> květnový týden.

Pokud mi nic v diskusi neuniklo, za jedinou přihlášku se dá považovat
následující mail Michala Šimůnka:

  Osobně počkám, jestli se nepřihlásí někdo víc zkušenější, když ne,
  tak bych to zkusil, když bude p. Kuře ochoten a mít čas se podělit
  o zkušenosti pro začátek.

Jelikož byla moje nabídka na předání zkušeností míněná vážně,
předpokládám, že se Michal Šimůnek stává novým koordinátorem.

--
Miroslav Kuře