Re: [RFR] manual://d-i/using-d-i/modules/shell.xml

A Divendres 10 Desembre 2004 13:11, Joan Sanz va escriure:

> -Sobre "arrancar" o "arrencar", supose que ens haurem de posar d'acord
> en quina mena d'estàndard volem. Jo en principi he posat la variant
> valenciana

No coneixia aquesta variant. Si és així, per mi és adequat deixar-ho tal i com
ho has posat.

> -"mai" és un adverbi que no és estrictament un negador (de fet apareix
> a frases no negatives). Alguns gramàtics l'anomenen seminegador, i per
> tant en recomanen el reforç amb el negador "no" (vegeu també el punt
> 2.17 de la guia d'estil de Softcatalà). En aquest cas m'ha semblat
> convenient de posar-lo per emfasitzar la recomanació de no emprar
> l'intèrpret d'ordres. Però si voleu, l'elimine.

No, tens tota la raó. Només és que quan ho llegit m'ha sonat una mica estrany,
però sembla el més correcte.

Fins aviat,

Joan