Re: Iso-codes translation and complete Debian Installer "2nd leve l"

Orestes Mas wrote:

On dt, 2004-09-07 at 12:19, Jordi Mallach wrote:

http://people.debian.org/~seppy/d-i/level2/files/ca/iso-codes_iso_3166_c
a.po

Algú de la llista té temps per a treballar ràpid en aquest po? Són noms
de llocs: països generalment. Jo ara mateix no tinc temps per a fer-ho,
així que a veure si algú es pot encarregar en els pròxims dies.

Ja ho agafo jo, Jordi.

Espero tenir-ho per aquest cap de setmana.

Orestes.

Orestes,

A la guia d'estil de Softcatalà [1] t'ho trobaràs fet. Sortosament això ja es va d'haver de traduir pel navegador.

[1] http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#paisos

Josep