Re: problemes amb l'espai de memoria i CPU -> KILLED PROCESS

Sospito que t'has equivocat de llista .....
ja que no és de Debian,
ni de i10n al català,

respecte a la teva pregunta probablement el teu programa estigui consumint
molta memòria. Si fas anar un kernel 2.4.x, aquest quan un procés es passa
demanant memòria, encara que funciona correctament el mata. Amb kernels 2.6
no funciona igual. Revisa els calloc, malloc, etc i allibera sempre la
memòria que no facis servir.

Leo

A Dijous 02 Setembre 2004 11:57, Christal va escriure: