Re: [RFR] po-debconf://boust

Un <<hash table>> és una estructura de dades.  Es genera un numero
que serveix d'index per cada cadena que s'introdueix.  S'utilitza,
crec, per localitzar el directori d'un programa amb el seu nom.
Aixi, aleshores, si s'afegeix un altre directori, s'ha de <<rehash>>
la tabla.  Quadra aixo amb fundicio i refundicio?

Matt