hola

Hola,

que tal?

soc nou en aco i per a comencar tinc una pregunta... em podrieu fer un
petit aclariment? El que no arribe a entendre es que es el i18n-ed... he
vist el resum sobre l'estat actual de fitxers traduits (*.po) pero el que
no entenc es... com es poden instal.lar aquests fitxers en el sistema? Si,
per exemple, adduser esta completament traduit... com puc incorporar
al meu ordinador la configuracio que fa que adduser estiga en Catala?

Aquesta es la meua pregunta... tambe voldria saber com us puc ajudar en la
traduccio del que siga al Catala (supose en en varietat linguistica
barcelonina... jo soc de Valencia).

Gracies a tots,

Pau