Re: [RFR] po-debconf://adduser

Hola Jordi Mora (ja que tenim dos Jordi M's),

Crec que hem quedat que seria millor utilitzar la segona persona plural
per les preguntes aixi:

"Vols directoris home llegibles ?"

hauria de ser

"Voleu ... ?"

a més, és important el detall de que sigui llegible per tot el sistema
(encara que mal expresat en angles, diria jo)

"Voleu que els vostres directoris siguin llegibles per tots?"

o quelcom aixi.  Algu que escrigui bé pot opinar?

i aixi "estàs" canvia a "esteu" et cetera, si és el cas.

gràcies,
Matt