Re: Proposta de missatge d'introducció al procés de localització

On Sun, Feb 29, 2004 at 08:11:07PM -0800, Matt Bonner wrote:
> Alexi,
>
> A mi, no nomes em sembla fantastic aquest document, que definitivament
> estic d'acord seria util posar a algun lloc a la web, em ve perfectament
> a temps, perque estava pensant crear el mateix, encara que molt menys
> elaborat.  De fet, he estat parlant amb l'Antoni Gurgui sobre exactament
> aquest tema, i crec que ell serviria de subjecte d'experiment perfecte.
> :-)  Antoni, ja que tenies aquestes preguntes, t'explica tot aixo, o hi
> ha alguns detalls que falten explicar?

      Estic completament d'acord en que és una molt bona presentació del
  projecte i introducció.  Gràcies i enhorabona!  Crec que es podria
  penjar a la plana principal de ca.debian.net, cosa que em porta a
  preguntar-me: per què no hi ha un enllaç des de
  http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/
  fins a http://ca.debian.net/ ?  Seria possible esmentar la web en la
  descripció brevíssima que hi ha a lists.debian.org?

  Salutacions!
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@      FIGHT AGAINST SOFTWARE PATENTS!     @
http://www.selidor.net/ 	@ http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es/ @