Re: Font amb ldot (L·)

On Wed, Feb 04, 2004 at 10:35:33AM +0100, Ivan Vilata i Balaguer wrote:
>       - La referència més completa que he pogut trobar:
> 	http://www.tug.org/TUGboat/Articles/tb16-3/tb48vali.pdf

Wow, aquest document és la canya.

>       - Ací esmenten el «tipòmetre» de l'IEC:
> 	http://www.iecat.net/institucio/presidencia/OCAL/pdf/tipomcat.pdf

Ok.

>       Pel que fa a la font i pel que he vist als documents anteriors,
>   crec que el punt volat hauria d'estar més proper a l'extrem dret de la
>   tots els casos sembla que el punt estiga massa baix, crec que hauria
>   d'anar al nivell de dalt de les lletres minúscules baixes.  Ull!  No
>   tinc N.P.I. de tipografia, és tot dels docs anteriors.  Au!

Bé, mirant els exemples que has enviat, supose que el més fàcil serà
dir-li a Daff que es fixe en aquests docuemnts i intente fer-ho paregut.
Sabeu on es pot trobar informació més precisa sobre tot això?

Moltes gràcies Ivan!
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/