Re: apt 0.5.4.9 release

A Dilluns 08 Desembre 2003 04:52, Matt Bonner va escriure:
> I nomes (contant amb els dits)... 10 MESOS mes tard, acabo!!!  (Soroll
> tremende de aplaudiment.)  Mil perdons pel retard, segurament no hi ha
> excusa, encara que tingui moltes. :-)  Entre casar-me i comprar casa
> (curios que siguin dues coses sumament diferents) he tardat molt, i crec
> que seria millor que algu porti la feina de pullir aquesta traduccio ara.

  Tap, tap, tap, tap!! ;-) El que em sembla increible es que et deixin fer
traduccions per a debian, quina sort... Tota la llista en farem respás, me
l'agafo primer i avui mateix us passo el què.

  A ressaltar una cosa a la primera línia: "insatisfetes" és una qüestió que
li tinc molta ràbia, sempre ho tradueixo per «sense satisfer», em sembla
igual de directe però menys "groller". (el mateix que amb "impossible" => «no
és possible»).

  Toni

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca