Re: Actualitzem la web, m'asigno el apt-HOWTO

A Divendres 25 Juliol 2003 20:05, Jordi Mallach va escriure:

> erm... greu? per què greu?

  Perque parla d'uns missatges de debconf per al paquet apt-listchanges que no
hi són, no existeixen, tot i sapiguen el que fas et fa tornar mico.

> Crec que el que deies es que si al source pakcage de l'apt-howto està
> l'original versió 0.5 però la traducció al castella està basada en la
> 0.4 (per exemple), la versió del paquet de apt-howto-es és 0.5, quan
> hauria de ser 4, no? Sí, molaria que canviara la versió, però no crec
> que siga gran cosa l'error...

  Doncs si un usuari s'instal·la una versió però en llegeix una altra... Ho
veig com a greu, que vols que et diga (un error de QA). Crec que seria un bon
incentiu per a que un usuari en puga detectar la desactualització i
s'interessi en arrenjar-ho (m'ho pensaré i vejam com n'informo).

  Toni

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html